Avatar billede knaseren Nybegynder
11. januar 2006 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalender system i ASP

Hej alle.

Jeg har snart kigget samtlige sider igennem med kalender system spørgsmål og svar. Der har ikke rigtigt været noget jeg kunne bruge eller synes om. Er der ikke nogen der kan anbefale et asp baseret kalender system der bruger access (helst) database eller mysql og som grafisk er stilrent. det skal med en lille admin del tilføje rette og slette kalender poster,det skal kunne vise 1 md. ad gangen og helst være dansk
Avatar billede hnteknik Novice
11. januar 2006 - 13:57 #1
Hvis du ikke kan bruge et system som dette, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig:
http://www.solit4u.dk/kalender/

Kører både access, MySQL og MSSQL og er pakket med lille admin og brugerlogin system.
Avatar billede hansen Nybegynder
11. januar 2006 - 15:51 #2
hnteknik, hvad koster systemet, det ser lækkert ud.
Avatar billede hnteknik Novice
11. januar 2006 - 21:02 #3
du kan sende en mail på hn>fjernmellemdisse<teknik@post4.tele.dk
Avatar billede knaseren Nybegynder
16. januar 2006 - 08:05 #4
jeg har fundet et andet script som jeg har tilrettet, som samtidig er ganske flot og brugbart. vil gerne give hnteknik points men kan ikke se hvordan man gør. I min statistik står der også jeg har 225 points ude... hvordan får jeg dem tildelt ?
Avatar billede hnteknik Novice
16. januar 2006 - 08:52 #5
Du klikker på dig selv og ser en oversigt over hvilke spg. du deltager i etc. Klik på den/de som du points i spil med og tildel den/de der skal have points. Hvis der ingen er, så må du selv lægge et dummy svar og tildele dig selv points. Det er vigitg at åbne spg. lukkes af den der har åbnet det. Held og lykke med din kalender.
>hansen Jeg kan stadig nåes på hn<fjernmig>teknik@post4.tele.dk just in case.