Avatar billede faerch Nybegynder
11. januar 2006 - 10:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med uninstall af ad-aware

Jeg har et problem med at uninstalle ad-aware fuldstændig fra en computer.
Softwaren er opdateret med nyeste version. Herefter afinstalleres programmet og ser også ud til at fjerne programmet...næsten. Fordi næste gang computeren starter op og man går på nettet installeres programmet af sig selv igen. Så der må være noget den ikke fjerner.

Er der mon nogen der har en løsning på dette problem eller selv er stødt på det?

P.S.
Dette er ikke et indlæg om hvorvidt ad-aware er godt eller skidt, men hvordan programmet fjernes fra computeren!
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2006 - 10:19 #1
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.downloadportal.dk/viewinfo.asp?rid=1658
Eller
http://www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede faerch Nybegynder
30. november 2006 - 15:26 #2
Hej igen.
Jeg havde helt glemt dette spørgsmål - det beklager jeg.

Tak fordi du tog dig til at ville svare på spørgsmålet og det vil jeg godt give point for. Men gad vide hvordan man lukker spørgsmålet - måske er det blevet for gammelt?

Løsningen er fundet. Det var at installere den nyeste version af software, for derefter at afinstallere det igen.
Avatar billede kalp Novice
30. november 2006 - 22:40 #3
Du skal næsten nederst i venstre hjørne markere mit navn i den lille boks og herefter trykke på accepter svar knappen
Avatar billede faerch Nybegynder
05. december 2006 - 08:43 #4
Det er hermed gjort.
Den mulighed havde jeg ikke tidligere. Det kan være at spørgsmålet var blevet for gammelt. Hav en god dag.