Avatar billede pakken Nybegynder
10. januar 2006 - 18:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hardisk viser ikke fuld kapacitet efter sp2 installation?

Hello

Nu har jeg så, som anbefalet installeret service pack 2 til windows. Jeg har bare stadig det problem, at jeg ikke kan se mere end 108 gb på den anden partition af min harddisk.
Jeg har selvfølgelig prøvet at formatere den fra windows, og fra windowsCDen, men intet har virket. I windows siger den at jeg kun kan formatere 108 gb, så jeg ialt kun har 128 gb på en 250 gb harddisk, da jeg har en partition på 20gb til windows og programmer.

Hvordan går jeg fulde udbytte af min harddisk, hjælp! :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. januar 2006 - 19:42 #1
Højreklik på denne Computer-administrer-diskhåndtering. Der finder du sikkert de gigabyte der mangler som ikke allokeret plads. Partitioner og formater.
Avatar billede pakken Nybegynder
10. januar 2006 - 19:53 #2
Opret et svar, så får du mine point! Tak!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. januar 2006 - 19:59 #3
Det var så lidt. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 20:30 #4