Avatar billede djio Nybegynder
10. januar 2006 - 14:42 Der er 2 kommentarer

Hardbass Chapter 6 - CD 1

Hej, jeg vil meget gerne have navnet på en sang som kører fra 49 min. og 28 sekund til CIRKA 52 min. og 50 sekund.

- Jeg skal bare have kunsternavn + titel.

Så ville jeg blive syygt glad (H)

Mange tak, på forhånd.
Avatar billede snowball Novice
10. januar 2006 - 15:06 #1
Der er en trackliste på http://shop.universal-entertainment.de/detailanz/produktanzeige.rt?barcode=0602498316955 hvor du også kan lytte til lidt af sangen (kræver Real Player, eller anden afspiller der kan klare .rm formatet)
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2006 - 00:03 #2
Fandt du ud af hvilken sang det var? :)