Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
10. januar 2006 - 13:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP.NET MS SharePoint Portal Server udvikling?

Hej,

Jeg skal have lavet en intranet løsning på Microsoft SharePoint Portal Server, hvor det bl.a. er muligt at have et dokumenthåndterings system.

Alt skal laves på Dansk, og det skal være 100% idiotsikkert og meget brugervenligt.

Har du en sådan intranet løsning liggende, eller kan udvikle en sådan så hører jeg gerne herom både med timeantal og pris for dette.

  UX Data ApS
  Torvegade 15
  8850 Bjerringbro

  mail til: info@uxdata.dk

  Mvh,

    Johnny Damtoft
    jod@uxdata.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. januar 2006 - 17:21 #1
Jeg kan ikke lave det for dig, men jeg kender et firma der laver meget inden for sharepoint løsninger både små og store løsninger. kontakt www.systemfactory.dk og få dem til at kíkke på opgaven, de er professionelle og gode til det de laver
Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
15. august 2009 - 13:07 #2
lukket