26. april 2001 - 12:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logfil statistik til apache\'s access.log på win2k server

Jeg har nu ledt de fleste nyhedsgrupper i gennem for at finde noget der kan analysere logfiler.
Jeg vil gerne have noget output i html på nogenlunde samme måde som webalizer, dog ikke så advanceret.
Men gerne med hvilke Ipadresser der har set hvormange sider, og hvilke, tidspunkter, og andet.
Jeg tænkte at der måske var nogen af jer der havde noget lignende eller vidste hvor jeg kan finde begyndelsen, det må gerne være med Mysql

Mange tak :-> Fisken de kaldte frisk
26. april 2001 - 12:22 #1
Har lige fundet ud af at det kun må oprettes et sted. -> http://www.eksperten.dk/spm/67835
26. april 2001 - 12:22 #2
Jeg troede at det skulle oprettes i de kategorier hvor jeg ville have hjælp.