Avatar billede acid-head Nybegynder
10. januar 2006 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Funktionalitet, rationalitet osv.

Hej eksperter..

Vil I ikke kigge på denne side, og vurdere den i forhold til funktionalitet, rationalitet og æstetik..

Vi laver et lille miniprojekt om emnet, og samler forskellige meninger :)

http://www.microsoft.com/
Avatar billede h7iws Nybegynder
11. januar 2006 - 04:07 #1
selve indtrykket jeg fik da jeg besøgte siden var at det var en meget lille side, der var klemt op i venstre hjørne.
Det æstetiske er meget fint, altså selve grafikken på siden fejler ikke noget, men der er mange forstyrende elementer på siden, den virker ikke så enkel.
Rationaliteten om siden virker lidt dobbelt, og igen, der er mange forstyrrende elementer.
Funktionaliteten ??
Den virker, ja ... ?

Ikke de store ord, men håber at det er noget i kan bruge, ellers skal jeg da nok kigge lidt nærmere på det, men jeg ved jo ikke om i er færdige med projektet, hvorfor det blev lidt overfladisk.
/smil
Avatar billede acid-head Nybegynder
07. februar 2006 - 10:09 #2
Lukker lige :)