Avatar billede snoooze Nybegynder
10. januar 2006 - 00:43 Der er 7 kommentarer

Hjælp til køb af bærbar computer

Jeg står og skal ud og købe en bærbar computer, men
er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe..
Jeg har 8000 kr til rådighed.
Jeg ser gerne det er 3 ghz eller over, men det er lidt forvirrende med alle de computeren, centrino har jeg fået afvide at deres processor kører hurtige end der faktisk står på fx et udsalgs skilt..
Grafikkortet skal være for sig, har fået afvide at hvis det er delt ram er det skidt, da det sænker hastigheden på pcen, om det er rigtigt ved jeg ikke
Ser også helst at der er mindt 1 gb ram i, og at grafikkortet er på mindst 128 mb, meget gerne mere..
Jeg skal bruge computeren til at gå på nettet med, og gerne højkvalitetsspil, der kræver noget af computeren..

Håber på svar, gerne med links..

Mvh

Dennis
Avatar billede donby Nybegynder
10. januar 2006 - 01:29 #1
centrino computere indeholder en pentium-m processor, hvor det nok er korrekt at du ikke helt kan gå ud fra mhz i forhold til f.eks en desktop processor.. en 1.7 svarer hvis ca til en 2.7 desktop. min pentium-m 1.7 følger næsten med min desktop 3.0 i tests. centrino har den fordel at de har lang batteritid. med en 3 ghz processor i din bærbar og et godt gfx kort så holder den ikke batteri mange minutter hvis du spiller på den + du vil nok kunne spejle æg på den.. med dine krav er det også svært at finde noget ordentligt til den pris
Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 08:40 #3
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 10:37 #4
Har opretter mere brug for support eller kan tråden lukkes?
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:43 #5
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:40 #6
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:55 #7
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?