Avatar billede bso Praktikant
09. januar 2006 - 23:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering af HP Ipaq h1915 fra Win CE 3.x til 4.x

Hej eksperter

Jeg har en HP Ipaq PDA type h1915 som jeg bruger til min kalender. Størelsen gør at jeg er meget glad for dyret, men en opdatering af serveren i vort firma har gjort at den ikke længere virker - Den mangler en opdatering af ROM og styresystem.
Er der nogen som har viden om hvor jeg finder en opdatering som er nyere end ROM 1.10.00 og Win CE 3.0 ??

Hilsen BS
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. januar 2006 - 01:48 #1
Nu kan jeg ikke lige finde en 1915 hos HP, men hvis de ikke har en update / driver er der intet at gøre umiddelbart.

Undrer mig også over hvilken update der på serveren skulle gøre at du ikke længere kan bruge den?!
Avatar billede bso Praktikant
08. januar 2007 - 22:04 #2
Beklager et glemt spørgsmål som aldrig blev besvaret.
Jeg opgav og købte en ny.