Avatar billede d.kryger Praktikant
09. januar 2006 - 23:02 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Stilrent logo ønskes

Hej eksperter.

Jeg er på udkig efter én som kan hjælpe med at lave et stilrent logo til et motel og idrætscenter.

Stedet hedder: Jels Motel & Sportscenter

Jeg havde forestillet mig at forbogstaverne (JMS) skulle udgøre selve logoet, men jeg er meget åben for andre ideer. Logoet skal signalerer professionalisme og ikke ligne noget "billigt".

Logoet skal være vectorbaseret, så jeg kan bruge det til tryk mv.

Er der nogen som vil hjælpe?
Avatar billede d.kryger Praktikant
10. januar 2006 - 15:05 #1
Teksten "Jels Motel & Sportscenter" må gerne indgå!!!
Avatar billede d.kryger Praktikant
10. januar 2006 - 15:28 #2
Det kunne f.eks. være noget i denne stil: http://www.jicv.dk/logo.jpg
Dog mangler der noget, men hvad?
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. januar 2006 - 16:13 #3
Avatar billede d.kryger Praktikant
10. januar 2006 - 16:16 #4
Mange tak for forslaget...
Det var godt ikke lige det jeg søgte...

Jeg søgte noget mere stilrent, uden f.eks. håndbold og cykelmanden...

Husk på at det også skal kunne trykkes (også i én farve)...
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. januar 2006 - 16:37 #5
Avatar billede weblex Nybegynder
10. januar 2006 - 16:40 #6
Avatar billede d.kryger Praktikant
10. januar 2006 - 23:19 #7
Det rammer stadig ikke helt... Da jeg tænker på at det skal kunne bruges til annoncer, brevpapir, visitkort og hjemmeside mv.

Måske skal JMS helt væk og så nogle farver på (ved godt jeg er vanskelig)...

Er det nogle som vil (tør) prøve?
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. januar 2006 - 07:14 #8
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/678293.html

Det kan være svært at ramme. :)

*Bill
Avatar billede pagansfaery Nybegynder
11. januar 2006 - 11:46 #9
Et par hurtige forsøg.
Cirklen hakker lidt i stregen, men det må vi så kigge på hvis du kan li' ideen.

http://www.iarlsae.dk/pagandesign/pagan_jels_motel001.jpg

http://www.iarlsae.dk/pagandesign/pagan_jels_motel002.jpg

http://www.iarlsae.dk/pagandesign/pagan_jels_motel003.jpg

Mvh. ;-)
Avatar billede d.kryger Praktikant
11. januar 2006 - 12:56 #10
Jeg takker for alle forslag. Jeg vil nu give dem videre til de rette, og derefter dele point ud. Endnu engang tak for hjælpen.
Avatar billede pagansfaery Nybegynder
15. januar 2006 - 18:58 #11
d.kryger - eftersom I lige har sendt en brochure ud med logo på, var det så ikke en ide at lukke det her spørgsmål?
Mvh.
Avatar billede d.kryger Praktikant
15. januar 2006 - 19:30 #12
Det er rigtigt... Jeg lukker hermed spørgsmålet. Logoet kan ses på www.jels-ms.dk
Avatar billede d.kryger Praktikant
15. januar 2006 - 19:31 #13
Endnu engang tak for hjælpen...