Avatar billede alicevv Nybegynder
09. januar 2006 - 14:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dette program svarer ikke

Jeg har en projektmappe med 4 Ark og nogle små Makroer, nu kan jeg ikke komme i kontakt med Excel når jeg åbner projektmappen, jeg får denne fejl Dette program svarer ikke.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede skovge Novice
09. januar 2006 - 14:53 #1
Er det den samme computer som du har lavet mappen på, at du nu prøver at åbne den med???

Kunne evt. være pga. sikkerhedsniveauet for makroer - prøv at ændre dette til lavt.
Avatar billede bak Seniormester
09. januar 2006 - 15:14 #2
Hvad sker der hvis du åbner filen fra Excel ?
Avatar billede alicevv Nybegynder
09. januar 2006 - 17:20 #3
Ja, det er den samme PC jeg bruger.
Sikkerhedsniveauet er lavt.

Når jeg åbner filen fra Excel sker det samme, at første Ark
åbner med alle knapperne der bruges til at starte de små Makroer,
men programmet svarer ikke, timeglasset er der konstant.
Avatar billede skovge Novice
09. januar 2006 - 17:51 #4
prøv lige at se om du kan åbne filen ad "bagvejen" - hold shift inde mens du åbner den.
Avatar billede alicevv Nybegynder
09. januar 2006 - 17:55 #5
Nu har jeg "kørt MS Genoprette filer.

Det fjernede alle 40 Makroer og alle 40 knapper til at starte Makroerne med.

Hvodan sikre jeg mig at samme fejl ikke opstår igen?
Avatar billede alicevv Nybegynder
09. januar 2006 - 17:57 #6
Jeg kunne ikke åbne filen ad bagvejen, det prøvede jeg inden, jeg brugte Genoprette filer
Avatar billede alicevv Nybegynder
09. januar 2006 - 19:51 #7
'
Avatar billede alicevv Nybegynder
09. januar 2006 - 20:05 #8
Hvad betyder det?: "Et MS Excel97 tilføjelsesprogram kan ikke åbnes til redigering. Rediger kildedokument i stedet".
Det var den tekst der kom frem da jeg før åbnede Excel filen og holdt Shift nede.

Jeg har ikke Excel 97 på min PC og aldrig haft det, men jeg har Excel 2002
Avatar billede alicevv Nybegynder
13. januar 2006 - 06:48 #9
slut