Avatar billede huset Praktikant
09. januar 2006 - 14:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FreeBSD og SUse Guide

findes dette til en nybegynder indenfor de to felter?
Avatar billede medions Nybegynder
09. januar 2006 - 14:50 #1
FreeBSD og SuSe er 2 vidst forskellige ting... du er nødt til at holde dig til et af dem hvis det er du vil blive god til det...

Der er en komplet guide til FreeBSD inde på deres egen hjemmeside.. - den hedder "FreeBSD Handbook"  - www.freebsd.org

Hvis du vil ha' et grafisk miljø til FreeBSD så brug www.pcbsd.com istedet for...

//>Rune
Avatar billede nstenberg Nybegynder
10. januar 2006 - 14:33 #2
Der er også information på den danske BSD-brugergruppes hjemmeside: www.bsd-dk.dk.

Derudover kan bogen FreeBSD Unleashed anbefales, da den har en god beskrivelse, af forskellene i mappestrukturen på GNU/Linux og Unix/BSD... På det område er BSD nemlig meget mere overskuelig og konsekvent end Linux er.