Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. april 2001 - 11:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Har I set dette før??

Dette er vel ikke så meget et spørgsmål om hjælp, mere et spørgsmål om det kan passe...

En af mine kammerater kørte CS under Win2000, da den pludselig quittede... Der kom en fejlmeddelse frem, hvor der stod:

\"Programnavn\"                \"Status\"
Programfejl                    Kører

Det er halvskummelt. Det er altså hermed bevist at Microsoft bevidst får vores computere til at gå ned..
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. april 2001 - 11:25 #1
Ja, det kan desværre godt passe, min win2k har også en dårlig vane med at kaste mig ud af CS, ofte uden grund, men det noget man må acceptere eller skifte til et mere usikkert system (win98).

//Anders
Avatar billede vipez Nybegynder
26. april 2001 - 11:29 #2
der findes en opgradering til win2k som fixer freeze problemet med 3d programmer mon ik også der finde en til jeres problem ??

http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/recommended/q261606/default.asp
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. april 2001 - 11:34 #3
hmm, vipez, det ved jeg ikke, jeg har prøvet med den før, og det gav ikke noget.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. april 2001 - 11:36 #4
Og derudover ser det ud til at det link du har fundet er til VIA agp.
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. april 2001 - 11:51 #5
Det var alså et vindue, hvor der som tittel stod \"Programfejl\" ?

Var det task manageren som var fremme?

Næste gang, tag et screeenshot - så kan det komme på bagsiden af ComputerWorld ! :-)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
26. april 2001 - 12:03 #6
det har nok været task manageren der var fremme.. jeg er ikke den store Win2000 nørd...

men vi tog faktisk et screenshot...
hvor skal jeg sende det hen?? og skal jeg tage copyright på det??
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. april 2001 - 12:11 #7
Du kunne jo prøve at sende det til Sierra eller Microsoft, bare for at opdage at de ikke tager sig af det !
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. april 2001 - 16:55 #8
Du kan sende det til mig, til at starte med ... get2meat@hotmail.com.

Så vil jeg da se hvad det er.... :-)

så kan jeg smide det på en hjemmeside, hvor vi alle kan se det!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
27. april 2001 - 11:52 #9
jo det kan jeg da godt.. det bliver først efter weekenden...
Avatar billede pioneer Nybegynder
27. april 2001 - 13:51 #10
Ja jeg har desværer set den fejl nogle gange !!