Avatar billede bluewest Nybegynder
26. april 2001 - 11:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adresseændrings script

Jeg skal til at flytte både adresse og email, og så vil jeg gerne høre om der skulle være nogen der ved hvordan man laver et script, som man kan sende til alle personer i adressebogen, der kan tilføje mine nye adresseoplysninger til deres adressebog.
Jeg forestiller mig noget med at de skal trykke på en lille knap.
Avatar billede nute Nybegynder
26. april 2001 - 11:17 #1
er det i Outlook eller andre e-mail klienter du snakker om ?
Avatar billede bluewest Nybegynder
26. april 2001 - 11:19 #2
Jeg havde kun regnet med at det skulle til Outlook og Outlook Expres
Avatar billede nute Nybegynder
26. april 2001 - 11:20 #3
hvis du sender fra Outlook så kan du sende med ditt vCard som alle kan legge inn i sin adressebok

/nute
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. april 2001 - 11:38 #4
med på en lytter
Avatar billede nute Nybegynder
26. april 2001 - 11:44 #5
du skal først opprette deg selv i din adressebok med alle opplysninger du ønsker å sende videre. Deretter gjør du følgende:

Tools > Options.

Velg Mail Format tab og klikk Signature Picker.

Klikk New.

Skriv inn et navn (fungerer som identifikator), velg start with blank signature og klikk next

Under vCard Options velger du New vCard from Contact og henter din egen oppføring fra adresseboken

thats it :)

/nute