Avatar billede lyskjaer Nybegynder
09. januar 2006 - 09:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lav et community for unge

Jeg har en god ide til en hjemmeside på nettet.

Jeg er god til ideer, og til salg. Men mine programmerings evner... De halter godt nok.

Men jeg søger en der kan hjælpe med at lave en hjemmeside, der er i stil med arto. Dog med mange ændringer.

Det er ikke pointene der skal være det vigtigste, da jeg godt er klar over at det er et stort arbejde.

Derfor er jeg også villig til at betale for det.

Men prisen må vi snakke om

Er der nogen der har evnerne til sådan et projekt?
Avatar billede brego Nybegynder
09. januar 2006 - 09:47 #1
Jeg vil godt høre nogle detaljer på brego.dk@gmail.com - måske kan jeg hjælpe dig.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. januar 2006 - 10:45 #2
Jeg vil da også gerne høre lidt mere om det. Jeg koder i asp.net med c#

admin@aspdotnet.dk

Vh
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
09. januar 2006 - 13:21 #3
Andre er velkomne med input :)
Avatar billede diddlmus Nybegynder
10. januar 2006 - 14:19 #4
Lyder spændende - afhængig af hvilke elementer der skal være kan jeg da måske hjælpe - kontakt mig på:

diddl@disneytopia.dk
Avatar billede ja_ Nybegynder
01. februar 2006 - 19:35 #5
Jeg vil gerne høre mere om dette. Hvis vi snakker om PHP, så er jer frisk!
Kontakt mig på jakob@alminde.org
Eller MSN: jakob@msn.alminde.org
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
09. februar 2006 - 08:19 #6
Har forsøgt at få gang i projektet, desværre var folk meget travle, men siger tak for hjælpen