Avatar billede snails Nybegynder
09. januar 2006 - 05:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Wlan opsætning

Hey Eksperten

Jeg sidder ved min bærbar som er en HP Pavilion zv6000, som har trådløst netværk. Jeg bruger trådløst netværk ovre på skolen meget og det er nødvendigt. Problemet er at før jul deaktiverede et program der hedder Wireless assist som jeg normalt bruger til at søge med, og jeg kan ikke få dette program til at lade være med at være deaktiveret.

Grunden til jeg skriver nu er fordi jeg tænkte at en formatering ville hjælpe, og jeg var for doven til at tage mig sammen før jul p.g.a at vi snart havde ferie, men igår aftes formaterede jeg maskinen og det virker stadigvæk ikke.

Nu håber jeg i kan hjælpe mig med mit problem da det irreterer mig meget.

Jeg kører Windows XP home edition med SP2 instaleret.
Avatar billede snails Nybegynder
09. januar 2006 - 10:47 #1
Points til mig selv
Problemet er løst
Avatar billede snails Nybegynder
09. januar 2006 - 10:48 #2
Points til mig selv
Problemet er løst
Avatar billede snails Nybegynder
09. januar 2006 - 10:48 #3
Points til mig selv
Problemet er løst