Avatar billede jewler Nybegynder
08. januar 2006 - 22:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Fjern Bluetooth fra Win XP

Hej - Hvordan fjerner eller afinstallerer man Windows XP's Bluetooth funktion?
Avatar billede why_schmidt Nybegynder
08. januar 2006 - 23:37 #1
Fandt det her, det kan være du kan bruge det...
Jeg går ud fra det er fordi Microsoft BT Driver driller dig..

Method 1: Rename the Bth.inf file
Rename the %WINDIR%\inf\Bth.inf file to Bth.bak before you install or reinstall the third-party device or stack. When you rename the file, you prevent Windows Plug and Play PNP from using that INF file to install the Bluetooth driver that is included with Windows XP SP2.

To rename the file, follow these steps:
1. Click Start, click Run, type %windir%\inf in the Open box, and then click OK.
2. Right-click Bth.inf, and then click Rename.
3. Rename Bth.inf to Bth.bak, and then press ENTER.
4. Install the third-party Bluetooth driver.
Avatar billede jewler Nybegynder
09. januar 2006 - 00:34 #2
Ja, jeg har en pokkers tummel med Logitech MX5000! Det du foreslår virker ikke!
Burde man ikke kunne fjerne det, så man bruger Logitechs bluetooth?
Avatar billede why_schmidt Nybegynder
09. januar 2006 - 11:54 #3
Der er en masse er tumler med det, efter sp2 kom på gaden, havde selv en bluetooth key der ikke virkede. men der fik jeg den til at virke, ved at tvinge den til de nye drivere i enhedshåndtering. Men det var ikke vildt nemt lige at finde den der virker..
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
01. februar 2006 - 02:02 #4
Måden du sletter/ignorere sp2 driverne er at du går ind i enhedshåndteringen og finder din bluetooth driver(altså den fra logitech) Når du har gjort det opdatere du driverne men ikk den automatiske(for så vælger den bare microsofts igen) Du skal lave en manuel opdatering, når den kommer frem og spørger om hvilken driver du vil
bruge skal du finde den bluetooth driver som er på logitech cd'en. så skulle det meget gerne virke.