Avatar billede poldor Nybegynder
08. januar 2006 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Findes der studierabat på Macromedia (Adobe) produkter?

Kære eksperter

Jeg har brug Dreamweaver 8 eller endnu bedre Studio 8 begge tidligere fra Macromedia, nu Adobe.

Er der nogen der ved, om der findes studierabat på disse produkter, og i givet fald, hvor jeg kan købe dem?

På forhånd tak.

/Poldor
Avatar billede trekkies Juniormester
08. januar 2006 - 21:17 #1
Adobe har ikke studie versioner af deres produkter, kommer her i 2006 eller i 2007, det har jeg fået af vide fra Adobe DK, da jeg gerne ville have Photoshop som studie version.

Macromedia (Adobe) har studie version af deres produkter.
Her er der Macromedia produkter:
http://www.contentdepot.dk/software/software.asp?produktgruppe=macromedia

Her er et link til Macromedia Studio 8:
http://www.contentdepot.dk/software/ProduktBeskrivelse.asp?Produktgruppe=140

Du skal scrolle ned til "Produkter til uddannelsesinstitutioner"

Her er der Adobe produkter:
http://www.contentdepot.dk/software/software.asp?produktgruppe=adobe

Under Photoshop står der "Produkter til uddannelsesinstitutioner" måske er det kommet på markedet.

Du kan prøve at kontakte butikken før at du køber noget, så du er sikker på at du får det du skal bruge.
Avatar billede trekkies Juniormester
11. januar 2006 - 17:32 #2
Du kan prøve at kontakte Adobe her i DK via dette nummer: + 45 48 13 13 13
Avatar billede trekkies Juniormester
12. marts 2006 - 16:13 #3
Hvordan går det?

Har du kontaktet Adobe?