Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
26. april 2001 - 10:32 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

afspilning af........

Jeg har nogle lydfiler liggende på min computer. Det er en .class -fil. Det er vistnok en zipped fil. Hvilket program skal man bruge for at unzippe og afspille med??

Jeg har prøvet en del men intet har virket.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 11:02 #1
så vidt jeg ved er en .class - fil noget man bruger i JAVA. Jeg kender ikke noget pakkeprogram der pakker ned til .class
og jeg kender heller ikke nogen lyd fil der hedder class. Så er du helt sikker på det er musik?
Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
26. april 2001 - 11:11 #2
Jeg er rimelig sikker. Den er downloadet fra en side med musikfiler. Da jeg gemte den på men harddisk sagde den at den blev gemt som xxxx.class dokument  (xxxxxxx er ti´tlen på sangene)

Det irretere mig grænsløst at jeg ik kan finde ud af det! PLEASE HELP!
Avatar billede double-g Juniormester
26. april 2001 - 12:27 #3

Du kan jo prøve at omdøbe den til *.zip eller *.mp3 osv.

Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 12:32 #4
Nej du desværre har kigget lidt nærmere på det...
Jeg kender simpelthen ikke andre Class filer end dem til JAVA. Og jeg tror ikke du skal satse helt vildt på det hjælper at omdøbe det ;)
Men hvad prøv løs... men tror de har linket til noget forkert på den side
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. april 2001 - 15:24 #5
rename til .mp3
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
26. april 2001 - 20:55 #6
Ja du skal omdøbe til enten .Mp3, .Zip, .Rar, .Ace ...
Det plejer at stå på siden du downloader fra hvad du skal omdøbe dem til.
Avatar billede double-g Juniormester
26. april 2001 - 21:03 #7

Det er da pokkers, som alle folk skal kopiere mit svar.
Men det er jo nok fordi det er det rigtige. *LOL*

Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 21:22 #8
nope det er helt forkert... man kan ikke omdøbe en class fil!! Det er til JAVA jeg er 100 % sikker
Avatar billede double-g Juniormester
26. april 2001 - 21:32 #9

Jamen det har formodentligt aldrig været en *.class fil.
Det er den bare blevet omdøbt til....

Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 21:37 #10
Jamen hvem pokker omdøber en musik fil til class?
Jeg ved at nogle musik sites gør det som et dække så når deres server bliver scannet af udgiveren så finder de ikke noget mp3... men hvis han havde kunnet omdøbe den tror du så ikke han ville havde skrevet tilbage nu? ;)
Avatar billede double-g Juniormester
26. april 2001 - 21:40 #11

Tja, folk plejer generelt at være hurtigere til at sige til, hvis ikke det virker, end hvis det virker.....

Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
28. april 2001 - 21:35 #12
Det hjalp da jeg omdøbte dem til .zip! Nu virker nogen af dem ihvertfald. Tak for hjælpen, og undskyld at jeg var så længe om at gi lyd.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
29. april 2001 - 00:39 #13
selv tak...