Avatar billede win-x.dk Nybegynder
08. januar 2006 - 18:10 Der er 3 kommentarer

WLAN Connecter kun med 2mbit

Jeg er et problem med min bærbar
ligemeget hvor tæt jeg er på mit acpoint så får jeg max 2mbit connection
og min pc connecter med 54mbit.

det er en IBM R51 2889  Intel Wlan 2200BG

Hvad kan det være  . og det er i bærbaren det er galt . har prøvet at formatere,,
Avatar billede kenp Novice
08. januar 2006 - 20:21 #1
Det kan nu også være i din router kontrollere a tdu ikke har fået det sat op så det faktisk kun skal køre 2 mbit.
Avatar billede win-x.dk Nybegynder
09. januar 2006 - 02:34 #2
det er ikke mit Apoint mine andre compytere køre der på med 54mbit
Avatar billede kenp Novice
09. januar 2006 - 08:47 #3
har du så kontrolleret netkortet i den bærbar ?