Avatar billede moffen Nybegynder
08. januar 2006 - 17:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl install af XP, starte forfra!

Vi har prøvet at installere Windows XP på en maskine, men da der skete en fejl ved installationen vil jeg nu starte forfra. Men det kan jeg ikke, når jeg sætter cd'en i ved start, begynder den bare at fortsætte en installation (og det går ikke fejlfrit).

Hvordan tvinger jeg computeren til at formatere ? (det kan jeg ikke nu, da den automatisk fortsætter en installation med XP-cden)
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2006 - 18:02 #1
Sæt bios til at cd er første boot device, tryk på en tast når du bliver spurgt OSV
Avatar billede moffen Nybegynder
08. januar 2006 - 18:06 #2
det er den sat til
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2006 - 18:15 #3
Jamen så skal du jo få muligheden for at trykke på en tast
Avatar billede moffen Nybegynder
08. januar 2006 - 19:48 #5
lukket
08. januar 2006 - 19:53 #6
What ???
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2006 - 22:12 #7
Nok et medlem til PARASITTERNES klub