Avatar billede itry Nybegynder
26. april 2001 - 09:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

for lidt RAM

Jeg har lige installeret 2x128Mb SD RAM, og når jeg regner efter, får jeg det til at blive 256Mb...men, og måske går jeg i små sko, jeg kan kun se 255Mb..altså er 1Mb forsvundet..er der nogen der har en idé om hvor den er smuttet hen?
Avatar billede senj Nybegynder
26. april 2001 - 09:57 #1
Jo, det er sku at gå i for små sko *s*
Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 10:28 #2
Hehe det er helt normalt. (Men pisseirreterende)
Det er pågrund af Ram modulerne. Alt efter hvor gode de er svinger det. Nogle af mine venner har åbenbart nogle gode moduler for de har mere end de har købt *GG*. Gå ud i Bios den er bedre til at tælle hvor mange Ram du har.
Men alt i alt det er pga. for dårlige Ram moduler
Men tag det rogligt der er jo ikke fordi man for det vildeste ud af den ene MB ;)
Avatar billede tf-uno Nybegynder
26. april 2001 - 11:32 #3
det kan også være fordi du har et onboard grafikkort som tager en mb ram...

(har selv en gammel maskin med onboard og den tager 1mb ram fra min ram),

men 1mb det går nok også TROR du ikke
Avatar billede itry Nybegynder
26. april 2001 - 12:21 #4
Okay, tak for svarene...latteren ved jeg godt jeg stod til, men I ved....nysgerrigheden tager jo over nogle gange *ggg*