Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 08:48 Der er 64 kommentarer og
1 løsning

Eksperten Stinker

Yeps...Det er min holding! Mit gamle brugernavn Blev slettet da det var for langt..det er det her IKKE. Jeg havde INTET gjort sidst!

Sagt om Eksperten.dk
Fucked up dårlig...røv**** folk!
fuckeksperten.dk
<insaneinthebrainkilleryoungkiller!>

det er hvad jeg der skulle stå oppe i det klamme hjørne!

300 Point til den/dem, som  er enig!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 08:51 #1
JA,,,,,,Jeg er pisse sur nu...fuck magnus fuck jer
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 08:51 #2
Alene det at du ikke engang selv kan huske hvordan det skrives antyder vist at det er en smule for langt. insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller! er det rigtige. ;)

Derudover, så overtræder du en eksperten-regel lige nu, nemlig den at man ikke må have mere end en bruger. Ifølge http://www.eksperten.dk/spm/67229, så har du netop nu 2, hvilket er ulovligt.

Og hvis du ikke kan lide eksperten, så skrid da. Jeg holder ikke på dig, og tror ikke nogen andre gør!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 08:52 #3
Hey er du ikke et eller andet 2000kill
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 08:53 #4
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller>>>
Det var en fed heksejagt vi havde på dig!
Kan bedre lig dit nye navn
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 08:54 #5
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller>>
jeg er enig men vil ikke  vare for så bliver jeg slettet!
Og det gider jeg ikke!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 08:55 #6
parshit.... kan du ikke læse? mit lange navn blev slettet..derfor er jeg sur!
og nej 2000killer er ikke mit..det findes ikke og det var et forslag fra en eller anden
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 08:55 #7
Jeg er enig men vil ikke svare på dette spm.
Så bliver jeg slettet
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 08:56 #8
-onslow- : Mener du helt seriøst at det burde være tilladt at have et brugernavn, der helt og aldeles ødelægger alle tabeller og design på eksperten? Hmm...
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 08:56 #9
nåh, men jeg beholder dette navn ellers gør jeg livet surt for jer ekspertbrugere!
Avatar billede ajh Nybegynder
26. april 2001 - 08:57 #10
det er den helt rigtige konstruktive  holdning til at komme videre med dit liv på... eh..  not..
get over it, og vær med til at gøre eksperten til et god sted at være, kan du ikke det ... så bliv væk

/ajh
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 08:57 #11
Nej min det er jo ikke hans problem!
Admin må lette sin røv og lave en begransning på et bestemt antal bokstaver!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 08:57 #12
min=men
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 08:57 #13
Ja, dit lange navn blev slettet, fordi det irriterede alle andre brugere, når det ødelagde tabellerne! Brug hovedet næste gang du opretter dig... for det gør du jo!
Avatar billede wize Nybegynder
26. april 2001 - 08:59 #14
http://www.wize.subnet.dk/fejl.bmp

Nogen der kender denne fejl ?
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 08:59 #15
-onslow- : Hvis admin skulle tage udgangspunkt i at alle brugere på eksperten har en IQ på under stuetemperatur, så tror jeg zq ikke vi kom ret meget videre med nye tiltag osv. Det er tilladt at tænke selv!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:00 #16
wize : Smid den op som jpg, så skal jeg svare dig. ;)
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:01 #17
han har lavet en begrændsning nu..jeg prøvede at lave det samme navn
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:02 #18
Ja, det undrer mig zq ikke...
Avatar billede wize Nybegynder
26. april 2001 - 09:02 #19
parazite >> Jeg sidder på en skole computer kun med paint som billedprogram . men filen fylder 71,2 kb. det er i 2 BW format.
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:03 #20
Tro mig...var det dig der blev slettet og havde INTET gjort ville du være pisse sur nu!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:04 #21
ADMIN: Tænk dig om en anden gang! Du læste ikke en skid igennem!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 09:04 #22
Jeg kan nu heller ikke se noget galt i at det brugernavn blev slettet. Jeg kan absolut ikke se nogen seriøs grund til at vælge et nick på 35-40 karakterer. Et så langt nick fucker som nævnt op i tabeller mv.

Jeg håber dog også Eksperten lærer lidt af dette. Det skulle ikke være så svært at lave et check på længden af nicks, så de ikke KAN laves længere end 15 karakterer.

Du skal da være velkommen at give mig de 300 point, så vi kan få lukket dette spm. Jeg vil så give dem videre til deres rette ejermand... (andreas_admin).

NanoQ
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:05 #23
Ja....Han finder mig aldrig så hvorfor ikke blive lidt sur på karlen.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:05 #24
parazite>> HVordan skulle de kunne det hvid det er føste gang de er på eksperten?
De har aldirg set det før!
Og de hvad SKU da ikke hvor stort deres navn skal være!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:05 #25
WIZE>>> det var meget dumt at svare!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:06 #26
wize : Ja, den fejl kommer forholdsvis ofte for tiden. Det er noget med serverproblemer.

ekspertenstinker : Ikke har gjort noget? Kig på de spørgsmål du har deltaget i, og se hvor folk brokker sig!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:07 #27
så venter jeg:) Desuden valgte jeg navnet efter flere mislykkedes forsøg på at finde et almindeligt et..ALLE havde taget de gode.. jeg gider ikke kalde mig *****001  eller lignende.. derfor skrev jeg aædsaædjkæasjdæsakæasmdkslæa, men da den bare blev ved valgte jeg insane navnet..jeg var insane på daværende tidspunkt
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. april 2001 - 09:07 #28
Jeg lugter Magnus *G*
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:08 #29
Jeg har da altid kunne få det jeg ville have!
-ONSLOW- er da ret fedt!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:08 #30
-onslow- : Hvor mange steder på Nettet brokker folk sig over at deres nicks ikke må være +40 karakterer? Er 100% sikker på vores \"ven\" her udelukkende gjorde det fordi han kunne!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:09 #31
okay... jeg satte et op om FEJL!  og først gik alt godt, men så kom blood og sagde at jeg var dum at kunne have fundet på sådan et navn....hvem fanden startede så?...læs for helvede det hele!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:09 #32
Magnus er det eneste i kan sige?
Hver gang jeg er på en spm hvor nogen tror andre snyder kommer Magnus med!
Er ret ny så har aldig set hvad han har lavet!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. april 2001 - 09:10 #33
\"nåh, men jeg beholder dette navn ellers gør jeg livet surt for jer ekspertbrugere! \"

-> Trusler kommer du ingen vegne med. Jeg slettede det andet navn, da dette forum er for seriøse brugere, og det synes jeg ikke det navn udtrykte. Derudover lavede det problemer på sitet, hvilket vi var glade for at få påpeget, blot du havde gjort det i en mail, i stedet for at oprette et så langt navn. Hvis din holdning fremover er indeholdt i ovenstående udtalelse, tror jeg ikke der vil være meget opbakning fra Eksperterne. Når du efter at have sundet dig lidt, over den irritation det er at blive slettet, håber jeg du vil bruge sitet i den rette ånd ! Det er irriterende det er jeg med på, men jeg håber du kan forstå, at mange mennesker dagligt bruger Eksperten til seriøse problemstillinger i en arbejdssituation, og flertallets ønsker skal tilgodeses. Derfor forsøger vi at være konsekvente med reglerne.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:10 #34
Har lige ET SPM hvornår beskylder i mig så for at være ekspertenstinker?
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:12 #35
Okay, men det VAR ikke mig der startede med at udtale mig dårligt om andre
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 09:12 #36
Andreas, overvej en tvungen max nicklængde :)
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:12 #37
ekspertenstinker : Uh ja, en siger du er dum, og så skal alle irriteres?

-onslow- : Har vi ikke grund til.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:12 #38
Hej admin!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. april 2001 - 09:13 #39
onslow >> Magnus er legendarisk her på Eksperten.. den største snyder i stedets historie, med et utal af brugere... (mellem os er det ret underholdende at læse hans indlæg)
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:13 #40
Bare slet dette spørgsmål..det var bare så alle dem fra i går kunne følge med
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. april 2001 - 09:14 #41
Måske skulle man bare lave en regel om, at der skal være en balance mellem folks IQ og længden på deres nick.

Så måtte \"insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!\" i stedet kalde sig \"dum\" (han ville få de sidste to karaktere foræret).

NanoQ >> Hvorfor svarer du dog?

/Rob
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:14 #42
Tja bestem selv!
Kommentar fra ekspertenstinker
Kommentar fra -onslow-

så skulle jeg være monster hurtig!
og det er jeg desvære ikke
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:14 #43
nil.dk : Nejnej... markm aka joashua aka no_doubt er vist stedets til dato største snyder. Søg på zequenze, og se hvor mange brugere der tilsyneladende ejer dette websted. *G*
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:15 #44
8 sek!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. april 2001 - 09:16 #45
parazite >>

okay... kan vi blive enige om at de begge er seriøse konkurrenter til titlen? ;o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 09:17 #46
Hobz, læs sidste kommentar i mit indlæg... for at få spm lukket... point ville gå videre til admin :)

nicklængde proportional med IQ.... DAMN det ville skabe trafik på scrollbaren for mit vedkommende... ehm... :)
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:17 #47
Jeg håber at alle \"magnus fans\" venter lidt med at kalde folk for en snyder og magnus! admin...kunne du se at vi ikke var samme person eller?
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 09:18 #48
nil.dk : I DEN grad! ;)

nanoq : Uhm... klart! *LoL*
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:20 #49
Skal jeg nu også slette dette  navn?
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:20 #50
det er måske lidt provokerende
Avatar billede staz Nybegynder
26. april 2001 - 09:20 #51
Kan man ikke lide eksperten, holder man sig væk. Man kaster jo heller ikke rådne tomater efter skolelæren..... :-D

---- Staz ----
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:20 #52
mad man mad thoughts
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:21 #53
Jeg kan lide eksperten.dk og engang alle brugere...nu kan jeg ikke fordrage blood microtech og ham den sidste pluds dem, som intet vidste om sagen før de begyndte at kommentere sagen
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:22 #54
Admin>>>
I skulle måske finde på et nyt point system!
dette her skabber for meget snyd!
Prøv og søg under snyd! eller admin!
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. april 2001 - 09:23 #55
NanoQ >> Ja, men de 300 point inkluderes stadig i den beregning der  bestemmer din placering indenfor denne kategori. Nu er det lidt ligemeget i denne kategori, men i andre kategorier ville det være lidt snyd, ikke?

Og så kommer du nok til at slette Q\'et, hvis mit forslag går i gennem :oÞ

/Rob
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. april 2001 - 09:23 #56
onslow >> hvis du har en konstruktiv idé er jeg sikker på at admins gerne vil høre den.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:24 #57
staz>> så kender du ikke mig! *lol*
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:26 #58
Han kan vel lave en udregning på hvor hurtigt svaret kommer... og hvis det er fra samme ip... okay virker ikke på skoler
Avatar billede -onslow- Nybegynder
26. april 2001 - 09:27 #59
Nil.dk>>> ikke lige nu, tror også det bliver svært at finde en ide til et bedre point system!

Admin kunne jo lave en lille Konkurrencer.
og den der kommer med det beste forslag for nogle point eller  et eller andet!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 09:28 #60
hobbez, den kan du selvfølgelig have ret i... selvom det som du også nævner er lidt ligegyldigt i denne :)

Vedr. Q\'et... det KAN man ikke... Det ville jo være som at servere en velskænket fadøl uden skum!!!

/me svinger tigerdyret i halen! - ehm... nååh nej... det var vist ik\' lige IRC... ;)
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:28 #61
måske lidt dårligt.... en bruger, som lige er logget på kan ikke svare på de 2 første spørgsmål
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:28 #62
kun når de ikke er de 2 første mere
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
26. april 2001 - 09:30 #63
kan i se hvad jeg mener...det hindre i at man kan svare på sit eget spørgsmål, men der er selvfølgelig mange ander udveje
Avatar billede staz Nybegynder
26. april 2001 - 10:29 #64
-onslow- >> *lol*
27. april 2001 - 16:12 #65
de fjolser på eksperten kender ikke koden left(name),20