Avatar billede sorenmhansen Nybegynder
07. januar 2006 - 18:05 Der er 3 kommentarer

Trådløst netværk i andelsboligforening

Vi vores andelsboligforening overvejer vi at få lavet fælles internet adgang. Vi er en lille forening med 18 andele. Jeg overvejer muligheden for en trådløs løsning, så vi undgår at skulle trække kabler osv. Er der nogen her der har erfaringer fra noget lignende eller bare har et godt råd.

MVH
Søren

Jeg deler point ud til gode anvendelige svar.
Avatar billede ierikk Nybegynder
07. januar 2006 - 18:47 #1
der har været meget på nettet om det, jeg har gemt en del, hvis du sender din mail adr til mig, vil sende det til dig
erik@erikogco.dk
Avatar billede sorenmhansen Nybegynder
07. januar 2006 - 19:55 #2
Hvor vil du ikke poste det her.
Avatar billede ierikk Nybegynder
07. januar 2006 - 20:15 #3
fordi der er en navne og adresser i det, og andre oplysninger,