Avatar billede kasperbit Nybegynder
07. januar 2006 - 02:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig mus

Jeg har en Logitech mus, engang imellem forsvider pilen, og der kommer en farvet firkant i hjørnet af skærmen, og kort efter genstarter computeren, er der nogen der har en ide.
Avatar billede boxer Nybegynder
07. januar 2006 - 08:19 #1
Du kan forsøge at afinstallere og geninstallere softwaren til musen.
Avatar billede kasperbit Nybegynder
07. januar 2006 - 10:58 #2
Er prøvet jeg har endda lige været gennem en formatering.
Avatar billede kasperbit Nybegynder
07. januar 2006 - 14:05 #3
Jeg tror jeg selv har fundet ud af det, hvis man bruger en optisk mus på et glat underlag, kan der komme genskin fra overfladen.
Avatar billede boxer Nybegynder
07. januar 2006 - 16:16 #4
Ok. Det lyder bare underligt at det kan være årsag til at din PC genstarter.
Jeg kunne forstå det hvis musen var defekt.
Avatar billede kasperbit Nybegynder
07. januar 2006 - 17:09 #5
Jamen genstarten skyldes jo sikkert musens sammenbrud.