Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 19:54 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at slå blitzen fra mit digitalkamera ?

Hej.
er det muligt at slå blitzen fra på mit digitalkamera?
Det er et Olympus Camedia c-50 zoom..

Og også hvordan man indstiller det til at tage en hel serie af små billeder, hvor der er mange små billeder på et billede. Engang kom jeg til at sætte kameraet på etellerandet og så tog det en masse billeder som var samlet på ét billede, men jeg kan ikke finde ud af hvad man skal stille det på..
Avatar billede themom Nybegynder
06. januar 2006 - 20:09 #1
http://www.dcresource.com/reviews/olympus/c50z-review/index_pfv.html

kan du i det første lilla felt se hvor du slår blitzen fra
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:20 #2
Hej, jeg forstår ikke lige hvilket lilla felt det er ..
Er det på kameraet eller siden ?
Avatar billede themom Nybegynder
06. januar 2006 - 20:22 #3
Det er på siden :)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:34 #4
Undskyld jeg spørger igen, men hvor er det det står.
er det under der hvor der står Whats in the box ?
Avatar billede themom Nybegynder
06. januar 2006 - 20:36 #5
det er under look and feel

efter hvad jeg forstår er det knappen ved siden af optical viewfinder (ved ikke hvad det hedder på dansk :) )
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:52 #6
Mange tak, nu virker det..
Hvordan får du pointene ?
Avatar billede themom Nybegynder
06. januar 2006 - 20:54 #7
jeg svarer og så accepterer du mig :), kan desværre ikke hjælpe dig med det problem med flere pics. på en gang
Avatar billede _et Praktikant
06. januar 2006 - 23:20 #8
Nu kender jeg ikke dit kamera, men jeg har et hvor den funktion med mange billeder i et, hedder "burst" mode.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
07. januar 2006 - 18:51 #9
et: der står ikke noget sted burst.. kan det være at man skal dreje på den skive der er og stille den på noget ?
Avatar billede _et Praktikant
08. januar 2006 - 00:10 #10
Det kamera jeg har, har min svigermor, og det er et andet fabrikat. Men det var inde i menuen hvor man valgte billede størrelse.

Prøv evt at kigge her : www.olympusamerica.com/files/C-50Z_Basic_Manual.pdf på side 29 - Prøv evt. at kombinere disse Sequential modes, med valg af forskellige billedestørrelser.
Avatar billede _et Praktikant
08. januar 2006 - 00:12 #11
Det kan meget vel være at du skal over i noget setup agtigt for at lave indstillingen
Avatar billede buddha91 Nybegynder
08. januar 2006 - 10:52 #12
siden virker ikke .
men jeg skal prøve at gå ind i setup..
Avatar billede _et Praktikant
08. januar 2006 - 20:06 #13
Det er underligt linket ikke virker, for det gør det når jeg klikker på det.
Har du en PDF reader installeret på PC?

Jeg vil skyde på at den måde du finder det på, er ved at starte med den første shooting mode, og så tage et billede i hver billede type/størrelse.
Derefter vælge det næste shooting mode, og så prøve med alle billede typerne/størrelserne, indtil du har fundet det.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
08. januar 2006 - 21:14 #14
Jeg ved ikke hvad det der pdf er..
he.
Jeg har prøvet alle indstillingerne, men jeg kan simpelthen ikke finde det.. ):
Avatar billede _et Praktikant
09. januar 2006 - 13:24 #15
PDF er en tpye af digitale bøger.
Gå herind og kig i venstra side. Klik på det øverste af de 3 ikoner ( Det hvor der står "Get adobe Reader" og installer det program. så kan du se PDF dokumenter, og så burde linket virke. Man kan ikke undvære en PDF reader.
Avatar billede themom Nybegynder
16. januar 2006 - 19:56 #16
Tak for points :)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
16. januar 2006 - 20:44 #17
det var så lidt..
Jeg har ikke så meget at bruge dem til, heh..