Avatar billede selanne Nybegynder
26. april 2001 - 01:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 2000 & MX, + T-bird

Hej
Nu er jeg igen i problemer, Har lige installeret Win 2000 og \"det styrer\", men jeg kan ikke få 3D grafikken op at køre.Jeg laver kun 691 i 3Dmark 2001 og det er jo latterligt.Min PC T-bird 1200/266, A7V133
256 MB ram og asus 7100.Dirict X 8,0 + den nyeste Nvidia driver til Win 2000.Har rodet rundt i biossen men resultatet er det samme.
Til alt andet end spil synes jeg Win 2000 er fedt, så jeg vil gerne beholde det. Er der nogle gode råd !!!!!!

VH

Selanne
Avatar billede dognose Nybegynder
26. april 2001 - 01:35 #1
Jeg synes windows 2000 er skodet..gør med Windows ME!!
Avatar billede tf-uno Nybegynder
26. april 2001 - 08:03 #2
jeg vil også sige at WinME er noget bedre men hvis du nu vil køre med win 2000 så må vi jo heller se om vi kan hjælpe dig lidt...

1. har du installert din AGP port (hvis ikke så køre dit grafikkort af lort, har selv prøvet det)
kan hentes her http://www.asus.com/products/motherboard/driver_utility.html
2. har du installert dit chip set. installationen kan også hentes på samme side...

og du er sikker på at du har installert driverne rigtigt til dit grafikkort :=)

når du har prøvet at installer de forskellige ting og det ikke har givet noget resultat så må du jo lige skrive igen..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 08:11 #3
WinME bedre end win2000?????????

Ehm... normalt kommenterer jeg ikke sådanne indlæg, da det ofte bare er et spørgsmål om \"religion\".

Muligvis er WinME et bedre \"spille-OS\". Men den bygger stadig på en forældet 16bit kerne. OS\'et indeholder ingen former for sikkerhed, on-the-fly fejlkorrigering, memorymanagement eller andre ting seriøse brugere bør kræve af et OS.

Stabiliteten i en korrekt opsat Windows2000 vil til hver en tid være en win9x\'er (herunder også ME) langt overlegen. Går noget endelig galt, har man god chance for at diagnosticere via eventlogs mv. Endnu en uundværlig facilitet der manler i 9x\'ere.

Jeg vil vove den påstand, at win2K er det bedste produkt fra Microsoft\'s hånd siden 3.11\'eren :)

NanoQ
Avatar billede tf-uno Nybegynder
26. april 2001 - 11:46 #4
jeg holder også på at Win 2000 er mest stabil..
men jeg kan bare bedst lide at bruge winME. (det er så min smag).. men det er da rigtigt det er kun et spørgsmål om religion
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
27. april 2001 - 22:59 #5
Prøv at opdatere dit windows på:
http://windowsupdate.microsoft.com

Du skal installere service-packs\'ne, det hjalp på min Windows 2000

P.s.: Windows 2000 er meget mere stabilt end Windows 9x/Me, men til gengæld syntes jeg at Windows 9x/Me er bedre til spil (desuden er det også mere brugervenligt).
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. juli 2001 - 21:06 #6
jeg tror det er din asus der konflikter med win2000 se her under asus:
http://www.ntcompatible.com/ab.shtml