Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 19:23 Der er 14 kommentarer

Mit webcam går i stå når jeg prøver at tage billeder !

Hej.
Er der nogen der ved hvorfor mit webcam går helt i stå når jeg starter for det og går ind der hvor man tager billeder?
Det er et Logitech messenger plus.
Også når det skal sende video, så er det helt sløret til, og jeg har prøvet at instille farverne og alt det der, men det hjælper ikke !
Jeg ville blive meget glad hvis noget gad svare..
(:
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 19:30 #1
Hey jeg ved ikke meget om webcams, men hvis har det virket før, kan du prøve at afinstalere alle dirver og programmer der har med det at gøre, og instalere det igen? Det er det første jeg plejer at gøre, når der er problemer =)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 19:43 #2
Hej.
det har jeg også prøvet to gange, men det er stadigvæk det samme.
Men tak alligevel.. (:
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 19:46 #3
Du kunne prøve at se om der er kommet nye drivere?

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1794,contentid=6361

Det skulle være linket til Logitech messenger.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 19:56 #4
er drivere et nyt program man skal indstallere?
Jeg har slet ikke forstand på noget med computere, (: ..
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 20:01 #5
Det ser ud til at være et komplet program, der følger med til dit webcam.
Hvis det program du fik med, er ældre end Version: 8.4.8, kan du prøve at bruge programmet på linket, istedet det program du fik med din cam.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:04 #6
Jeg kan ikke se at der står noget om hvilken version det er nogen steder, står det et eller andet sted ?
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 20:05 #7
Der er en anden ting du kan gøre til at starte med, du kan under enhedshåndtering prøve at se om der er nogle prøblemer med dit webcam.

Enhedshåndtering finder du således:

Start->Denne computer(højre klik)->Egenskaber->Hardware(Fanebrev)->Enherdhåndtering.

Hvorefter du finder dit webcam, og du ser efter anmærkninger, fx røde krydser mv.
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 20:07 #8
Jeg ville bruge den fra logitech side, så ved jeg det er den nyeste, og jeg slipper for at have endnu en driver cd til at ligge =)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:08 #9
Okay, mange tak..
Fylder det man downloader meget, for måske virker webcamet ikke fordi der er for meget på min computer ?
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 20:11 #10
Så meget hvad? plads..

Det fylder 33 mb, så det er ikke så galt =)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:13 #11
Jeg har lige prøvet at gå ind i denne computer og alt det der.
Når man er kommet ind i enhedshåndtering, skal man så dobbelklikke på webcamet, eller står det bare på forsiden ?
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 20:21 #12
Ja du kan
Avatar billede 3ddd Nybegynder
06. januar 2006 - 20:22 #13
Ups!

Ja du klikker bare på ikonet for din webcam, og hvis der står andet end:

This device is working properly.

If you are having problems with this device, click Troubleshoot to start the troubleshooter.

Er der noget galt =)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
06. januar 2006 - 20:23 #14
Okay.. (: