Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 13:10 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Import af data fra Outlook

Hej,

Har en udfordring, skal have konverteret en Outlook .pst mailbox in i en Notes mail database.

Hvordan gør jeg det ?

Fra
Leif
Avatar billede karstenv Nybegynder
06. januar 2006 - 13:55 #1
Er det Outlook Ekspress eller Office Outlook, der er i de 2 forkellige indbyggede værktøjer som kan bruges til eksportere med.
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 14:04 #2
Outlook
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 14:05 #3
Jeg kan sagtens eksportere fra Outlook, men jeg kan ikke få importet det korrekt.
Avatar billede karstenv Nybegynder
06. januar 2006 - 14:09 #4
det er fordi du skal eksportere det til et bestemt format som Notes kan importere mener det hedder vbs
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 14:39 #5
Hmm, kan jeg da ikke eksportere i !
Avatar billede karstenv Nybegynder
06. januar 2006 - 14:48 #6
Jeg har ikke en oulook her men vil da forsøge at finde en og lave et forsøg, da jeg har nogle kollegaer som lige nu PT er ved at gøre netop dette sp ved jeg da kan lade sig gøre, men vender tilbage med et bedre svar.
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 14:52 #7
Det kunne lyde rigtig godt, har en metode som lige er testet men langt fra optimal med flere tusinde emails der skal flyttes.
Avatar billede karstenv Nybegynder
06. januar 2006 - 15:48 #8
Jeg har rodet mig ud i noget her, jeg troede der fandtes et tool til dette i lotus snadbox, men det viste sig min hukommelse har taget mere skade af nytårsfesten end jeg regnede med, det var kun til import af add fra outlook.

Sorry, men måske andre kan byde ind med løsninger.
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 15:50 #9
Det går nok ! Vi kan alle komme til at huske forkert.
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2006 - 16:33 #10
Jeg tror jeg har fundet umiddelbart den nemmeste mulighed indtil videre. Åbner IMAP på serveren, connecter med Outlook til IMAP og flytter dem manuelt ned i boksen.
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2006 - 16:14 #11
Jep, det var den nemme måde. (Er foruden fjort næsten med success) Det eneste som der var i vejen var at jeg kunne ikke få placeret den Gamle sendt placeret i Notes databasen's sent, men det må de leve med.
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2006 - 16:14 #12
Vi splitter !
Avatar billede karstenv Nybegynder
16. januar 2006 - 09:12 #13
Tusind tak for de points selvom jeg ikke havde fortjent dem.