Avatar billede simosoft Nybegynder
06. januar 2006 - 09:04 Der er 5 kommentarer

Salg af Bærbar Imac G4

Hejsa.

Jeg har her en et halvt år gammel iBook G4 14".
Er der nogen som har en idé til hvad sådan en skal koste brugt?

Konfiguration:

iBook G4 1.4 Ghz

768mb Ram
60 GB Harddisk
1024x769 Video Resolution
ATI Mobility Radeon 9550
32MB DDR video memory
SuperDrive (DVD±RW/CD-RW)
Built-in AirPort Extreme

Det var vist det som skulle til?
Ny prisen er rundt regnet: 10.000 kr.

//Simon
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. januar 2006 - 10:06 #1
hvorfor skal den sælges (er interesseret hvis prisen er god).
Avatar billede pippen Nybegynder
06. januar 2006 - 12:54 #2
8000 kan du godt få for den hvis der ikke er sket nogen skade med den og den må ikke være tabt for så dækker forsikringen ikke mere og så skal du ned i prisen da der også kan være sket skade på hardwaren. Men ja 8000kr. synes jeg ville være en fornuftig pris.
Avatar billede simosoft Nybegynder
06. januar 2006 - 20:08 #3
jeg ved ikke helt om den skal sælges endnu - men grundet til det ville være at jeg gerne vil have mig en iMac G5 computer istædet for ibook g4...

Og Den har på ingen måder været tabt, og der er heller ingen ridse bortset
fra en lile en ved siden af musen på sælve bærbaren, altså ikke på mousepaden eller sælve klikmusen men ved siden af.
Avatar billede pippen Nybegynder
07. januar 2006 - 12:54 #4
men ja så ville jeg sige at 8000 er en fornuftig pris
Avatar billede simosoft Nybegynder
10. januar 2006 - 19:40 #5
ok...