Avatar billede kim014 Nybegynder
05. januar 2006 - 23:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille TV2 Sputnik omfattet af DRM

Hej
Jeg kan ikke individualisere min TV2 Sputnik, sådan at jeg kan se TV og Film  går jeg ind på http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp  er det første der sker, at der står blocked: før linken og fjerner jeg blocked:  er der fejl på siden der vises, og Upgrade knappen uden funktion
Har det noget med for mange licensdannelser efter flere instalationer af Win XP MCE 2005 ?  Vil det hjælpe at formatere HD igen og installere XP igen eller er det noget helt andet
Håber i kan hjælpe mig
Mvh.  Kim
Avatar billede levithan Nybegynder
05. januar 2006 - 23:55 #1
prøv at slå dit antivirus, firewall program og XPs interne firewall hvis du bruger det og prøv igen. Lettest når man skal fejl søge.
Avatar billede levithan Nybegynder
05. januar 2006 - 23:58 #2
glemte også at nævne popup blokker hvis du også benytter dette.

Flere windower betyder ikke noget for sputnik
Avatar billede kim014 Nybegynder
06. januar 2006 - 00:00 #3
Det var under denne link jeg får blocked: vist i browser http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp
Avatar billede kim014 Nybegynder
06. januar 2006 - 00:03 #4
Jeg har prøvet at slå firewall fra samt Google toolbar fra og adaware uden held Jeg forstår ikke hvad der kan være galt?
Avatar billede levithan Nybegynder
06. januar 2006 - 08:00 #5
mit bud er at du ikke har fået slået alt sikkerhed fra. Der er stadig noget der blokker siden ting ikke kan vises.
Avatar billede kim014 Nybegynder
06. januar 2006 - 12:42 #6
Kan det være hotfix eller sikkerhedsopdateringer fra Microsoft update , der blokkerer ? Kan der ske noget ved at slette alle opdateringer og se om det hjælper, og derefter installere dem igen??
Avatar billede kim014 Nybegynder
23. januar 2006 - 21:04 #7
Jeg lukker