Avatar billede dj-plexi Nybegynder
05. januar 2006 - 20:12 Der er 3 kommentarer

Ping'e/Connecte til/hente data fra gameserver

Hejsa!

Er der en, der ved, hvordan man i ASP connecter til en gameserver for derefter at kunne hente informationer om den?
Info: online/offline status, ping, antal spillere, deres ping, antal kills, antal deaths osv osv ;-)

Jeg beder ikke om et færdigt script (selvfølgelig fedt, hvis en ved, hvor det kan findes, eller vil dele), men bare grundlæggende koder. Så kan jeg selv rode videre med det, og evt spørge her igen, hvis jeg kører fast!

Jeg håber VIRKELIG, der er en eller flere, der gider hjælpe...

HUSK, at det jeg søger skal kunne laves i ASP og IKKE PHP! :-D

På forhånd rigtig mange tak!

200 point gives til svar, der leder mig i retning af en løsning eller til brugbart færdigt ASP script!!
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2006 - 05:44 #1
Avatar billede dj-plexi Nybegynder
07. januar 2006 - 17:25 #2
Hejsa kryptos!

Tak for din hjælp, men jeg har kigget på det, og det ser ikke ud til, jeg kan bruge det der... Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det der, hehe!

Til andre:
Jeg har fået indtryk af, at man kan bruge w3Sockets til det, men det har jeg ikke kunne finde kodeeksempler til, og Dimac (som vist nok er dem, der laver komponenten) har ingen dokumentation på deres hjemmeside ang sockets.

Håber andre, kan hjælpe..
Avatar billede toppus Nybegynder
09. januar 2006 - 00:43 #3
Er det til flere forskellige server, Moh, CS eller er det mastergame server som f.eks gamespy
er ikke helt med hvad du mener.  Har du kikket på http://www.squery.com/modules.php?name=SQuery Godt nok PHP, men er det i den stil du mener ???

Hvis  ellers det er til enkelte server/gameserver, så kik på http://dev.kquery.com/