Avatar billede roohullah Nybegynder
05. januar 2006 - 15:26 Der er 6 kommentarer

Jeg vil vide om nogen kan hjælpe med med at lave en Chat!

I har garanteret kender Arto.
Jeg vil gerne have en chat ligesom dem, men uheldigvis kan jeg ikke finde ud af det :(
Hårber en af jer kan hjælpe mig med at lave sådan en chat :)
Hilsen Roohullah
Avatar billede cybermike Nybegynder
06. januar 2006 - 02:48 #1
Prisen starter ved 20.000 danske kroner excl. moms, smid en mail hvis du stadig er intresseret.

mc@mobilemarketing.dk

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede roohullah Nybegynder
06. januar 2006 - 14:11 #2
Jamen der er nogen der kan lave det.
For et styk tid side der var en hjemmeside der hed webgamez.dk
Han havde lavet sin egen chat.
Avatar billede webstuff Nybegynder
07. januar 2006 - 18:56 #3
Jeg tror også cybermike kan  lave det.
Han skal bare have 20.000dkk for det.
Men hvis du kender de rigtige og bliver gode venner med dem, kan du sikkert presse den med på 10-15.000dkk

Men jeg tror jeg ved hvem du er, og du er en dreng på 14-15 år ikke?
Avatar billede roohullah Nybegynder
09. januar 2006 - 15:18 #4
Ja..
Jeg har et bruger ind på din hjemmeside..
Jeg kan godt husk da du havde lavet et login system til mig, så kom jeg til at slette den.
Så ringede jeg til dig...
Du sagde at du vile lave et login system og en forum til mig, men du dukkede ikke op.
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. januar 2006 - 10:16 #5
roohullah: Har jeg lovet dig det?
Avatar billede roohullah Nybegynder
19. januar 2006 - 16:48 #6
Ja da...
jeg har osse ringede til dig..:)