Avatar billede zybe Nybegynder
05. januar 2006 - 12:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DataBay - HDDrive 2 go

Har lige købt en pc Medion 8800 i Aldi (http://www.medion.com/dk/flash/md8800/index.html). Den har sådan en ganske smart databay i toppen hvor man kan ligge en ekstern harddisk.

Problemet er bare... hvor kan man købe sådan en holder til harddisken? Har selv rigeligt med harddiske men mangler bare skuffen til den?!

Hjælp...

på forhånd tak
Avatar billede boxer Nybegynder
05. januar 2006 - 12:41 #1
Hvis du klikker på "ekstra" helt nede i bunden til højre i dit link, kan du se lidt om HDDrive 2 go ekstern 250 GB harddisk.
Det ser ikke ud til at være en boks, men en speciel harddisk.

Det ser ud som om den kan købes i ALDI.
Avatar billede pippen Nybegynder
06. januar 2006 - 13:06 #2
Det er en esktra ekstern harddisk som du skal købe og den er specialdesignet til den medion. Du kan søge efter den på google eller gå ned til den aldi hvor du købte din computer og se om de skulle have flere tilbage.

Jeg tror ikke du kan købe en skuffe til og lægge en harddisk i for den HDDrive2go er som jeg har nævnt før specialdesignet.
Avatar billede zybe Nybegynder
31. januar 2006 - 14:28 #3
nogle der vil lave et svar... ellers lukker jeg selv..
Avatar billede boxer Nybegynder
31. januar 2006 - 14:32 #4
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede boxer Nybegynder
19. februar 2006 - 20:51 #5
Hvad har du lige gang i?