Avatar billede taishi Nybegynder
25. april 2001 - 21:51 Der er 11 kommentarer

counter-strike halløjsa

når jeg trykker next weapon, så skifter den ikke med det samme, men der kommer den der gule menu oppe i venstre hjørne. hvad gør jeg for at få den til at skifte direkte?
25. april 2001 - 22:13 #1
Du skal ind i controls og ændre på weapons nr\'ene ...skal du have hjælp til det?
25. april 2001 - 22:13 #2
Controls  /  weapon 1  tryk på den og vælge den task den skal ligge på weapon 2 tryk på den og vælge den tast den skal ligge på
Avatar billede taishi Nybegynder
25. april 2001 - 22:17 #3
er du meget dum, eller fatter du bare lidt?
jeg skrev \"next weapon\" og ikke \"weapon 1\" eller noget andet man burde
Avatar billede taishi Nybegynder
25. april 2001 - 22:17 #4
er du meget dum, eller fatter du bare lidt?
jeg skrev \"next weapon\" og ikke \"weapon 1\" eller noget andet. man burde kunne ændre det i cfg\'en
Avatar billede taishi Nybegynder
25. april 2001 - 22:18 #5
hov, kom til at lave noget lort, jeg er sgu ikke helt hård til det her med eksperten
Avatar billede roslev Nybegynder
25. april 2001 - 23:21 #6
du skal skrive:
hud_fastswtich 1
i konsollen!
Avatar billede roslev Nybegynder
26. april 2001 - 07:56 #7
-og selvom folk ikke svarer korrekt er der ingen grund til at svine dem til taishi! De gør det næppe for at genere! Tænk dig om!
Avatar billede roslev Nybegynder
26. april 2001 - 07:59 #8
ehmm:
hud_fastswitch 1

-lille \"trykfejl\" i første omgang!
..ellers bare skriv hud_f og tryk på tabulator!
Avatar billede taishi Nybegynder
26. april 2001 - 14:50 #9
roslev: tak for hjælpen, har ikke mulighed for at tjekke det nu, accepterer, så snart jeg har tjekket det

ang. dit 2. indlæg> ja, jeg havde sgu neder på da jeg skev det, og det var sgu ikke særligt smart, med da jeg ser \"Du skal ind i controls og ændre på weapons nr\'ene ...skal du have hjælp til det?\"
bliver jeg sgu lidt sur, det var sådan set lidt nedladende, det var ikke min mening at svine fyren til, men at \"forklare\" han at han ikke skulle nedgøre mig, når han ikke havde fattet pointen af min spm
Avatar billede roslev Nybegynder
30. april 2001 - 09:03 #10
Alternativ:

Her er det script jeg bruger til at skifte mellem primært og sekundært våben, har reddet mig mange gange!

Åben notepad og paste nedenstående, gem filen som autoexec.cfg i dit counter-strike bibliotek. Jeg bruger piletasterne til at spille med og har derfor bundet det til 0 på det numeriske tastatur, bare udskift KP_INS med den knap du ønsker...

//Fast weaponswitch
alias 1stWeapo1 \"weapon_awp;weapon_scout;weapon_ak47;weapon_m4a1;weapon_mp5navy\"
alias 1stWeapo2 \"weapon_sg552;weapon_aug;weapon_m249;weapon_m3;weapon_xm1014;weapon_sg550\"
alias 1stWeapo3 \"weapon_ump45;weapon_p90;weapon_mac10;weapon_g3sg1;weapon_tmp\"
alias 1stWeapon \"1stWeapo1;1stWeapo2;1stWeapo3\"
alias 2ndWeapo1 \"weapon_glock18;weapon_usp;weapon_deagle;weapon_p228\"
alias 2ndWeapo2 \"weapon_elite;weapon_fiveseven\"
alias 2ndWeapon \"2ndWeapo1;2ndWeapo2\"

alias mwu \"1stWeapon;alias ack mwd\"
alias mwd \"2ndWeapon;alias ack mwu\"
alias ack mwd

bind \"KP_INS\" \"ack\"

-scriptet er hurtigt, og laver ikke den generende \"klik-lyd\" når man skifter!
Avatar billede taishi Nybegynder
30. april 2001 - 19:41 #11
hud_fastswitch virkede ikke, men det der med scriptet..... Kan man sætte den så man får kniven 3. gang man trykker?