Avatar billede pax_romana Nybegynder
04. januar 2006 - 23:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pc opstarter kun i Fejlsikret Tilstand.

Mine forældres pc, med Win98 kan kun starte op i "fejlsikret tilstand" (FT).
Når man booter i FT kører den scandisk og derefter lukker rigtigt ned, så vil den næste gang man booter, gå i FT og køre scandisk.
Hvis man vælger normal opstart så kører den scandisk og genstarter derefter og vil opstarte i FT.
Vælger man trinvis bekræftelse vil man kunne sige ja hele vejen, og når Win så er lige ved at starte, genstarter pc'en og vi er tilbage til udgangspunktet igen. :(
Der er både kørt scandisk med overfladeskanning og virus-tjek uden resultat.
Der er ikke blevet installeret nogle programmer eller noget hardware.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. januar 2006 - 00:24 #1
Jeg fandt denne artikel:
http://www.pcworld.com/howto/article/0,aid,10584,00.asp
Se om det er noget du kan bruge.
Avatar billede pax_romana Nybegynder
12. januar 2006 - 16:42 #2
Det var en god artikel, men det var ikke der problemet lå.
Hele fejlen lå i et defekt tastetur.
Det var noget af en nød at knække, da man godt kunne skrive normalt med det, og kun i få situationer optrådte fejlen.
Nu er det tastatur sendt til de evige jagtmarker !

Boxer => skriv et svar, så får du pointene, for selvom du ikke gav det rigtige svar, så er den arktikel du linkede til bestemt 200 point værd.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. januar 2006 - 16:50 #3
Så siger jeg da mange tak :o)