Avatar billede casablanca Seniormester
04. januar 2006 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mine film fryser

Næsten hver gang jeg går ind og åbner et filmklip, så fryser det hele, når jeg lukker ned for afspilleren. Den eneste måde jeg kan få lukket er den goe gamle ctrl-alt-delete.

Men har aldrig haft det problem før. Er lige dukket op.

Nogen som ved hvad der kan være galt og hvordan jeg løser problemet?
Avatar billede boxer Nybegynder
04. januar 2006 - 19:27 #1
Denne skulle kunne løse problemet:
http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no61
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2006 - 19:27 #2
systemgendannelse vil virke, hvis det ikke er en hardware fejl..O?
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. januar 2006 - 20:04 #3
Har du installeret eller ændret noget siden problemet begyndte, fx en codec pack?

Har du prøvet at bruge flere forskellige programmer til at se filmklip med?
Avatar billede felixrival Nybegynder
04. januar 2006 - 20:47 #4
Hvis du har behov for et andet afspiller program kan VLC varmt anbefales... det kan afspille praktisk tagets alt...

bare google efter "VLC"
Avatar billede casablanca Seniormester
09. januar 2006 - 00:02 #5
Det ser ud som om problemet er løst af en eller anden grund. Måske hænger det sammen med nogle filer jeg har slettet og at det var de filer der lavede ballade.
Men boxer har afsat et svar, så points ryger til ham.
Ellers tak for svarene fra jer andre :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2006 - 00:04 #6
dvs. man skal ligge svar for at få point..??