Avatar billede flem Nybegynder
04. januar 2006 - 16:19 Der er 13 kommentarer

hvor er serie nummer på programmer

Hej
Jeg skal geninstallere min xp MEN jeg har jo en masse programmer jeg har købt over nettet og fået tilsendt reg/serie nummer på mail og der er jo slettet dvs at jeg har en del programmer hvor jeg ikke har reg/serie nummer på tryk mere HVOR i reg.databasen finder jeg dem
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 16:26 #1
det er langt fra sikkert det er gemt i reg data basen, det kan ligeså godt være i en fil i samme dir som programmet.
Avatar billede leif Seniormester
04. januar 2006 - 16:34 #2
Det kan være hvor som helst.
Avatar billede hcma Novice
04. januar 2006 - 17:03 #3
prøv at kigge under de forskellige programmers hjælpefunktion og se om de ikke står der. Du kan være heldig.  Bl.a. Musichmatch har opført det.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2006 - 21:21 #4
Har du prøvet "Everest" trial version på http://www.lavalys.com
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 21:23 #5
everest kan kun fortælle hvad windows produktkode er ikke, hvad alle andre installerede koder er.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2006 - 23:04 #6
screambrille - Må man give et link til "free serials" Den bruges jo også af
folk som har mistet deres lovlige kode. Men da den også bruges til andet, ved jeg
ikke hvad den opfattes som.
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 23:07 #7
godfred en side der indeholder serials og cracks eller ? (for så er det ikke tilladt) men er det en side med programmer som kan udlæse ens nuværende koder er det helt tilladt ;) (sådan som jeg læser reglerne)
Avatar billede hcma Novice
04. januar 2006 - 23:12 #8
læser reglerne på samme måde som screem_brille
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2006 - 23:12 #9
screambrille - Tak for svaret. Så lægger jeg ikke et link. Vidste forøvrigt
ikke, at der var programmer som kunne finde koderne på de programmer man har
installeret - det er smart. Såden et må jeg ha.
Avatar billede screem_brille Novice
04. januar 2006 - 23:14 #10
gotfred jeg siger ikek at der findes sådanne programmer (jeg har ikek set dem til særlig mange ihvertfald) men hvis de findes må de være lovlige at bruge, man har jo købt og betalt for koden på et eller andet tidspunkt.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2006 - 23:16 #11
Nå sådan. OK.
Avatar billede off-line Nybegynder
17. januar 2006 - 21:28 #12
Du har-foruden dette- flere spørgsmål du skal have lukket. Så på med vanten.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 17:05 #13
brug for mere hjælp ?