Avatar billede no24 Nybegynder
04. januar 2006 - 16:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC'en lukker ned?

Min pc lukker uden videre ned på samme måde, som hvis jeg slukkede på stikkontakten. Det har stået på gennem et par måneder - nogle gange 1 - 2 gange om dagen og i perioder har pc'en kørt uden problemer.

Jeg har antivirus installeret.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2006 - 16:45 #1
jeg ville checke.. om blæserne i maskinen kører ok, også lige rense dem.
Virker det ikke, ville jeg checke ram, psu.
Da det er oftes (og forhåbentlig) er det.
ellers slå automatisk genstart fra i egenskaber for denne computer/avanceret/start og genoprettelse..
fjern fluebenet i genstart automatisk..
også for du sikkert en blå skærm, og du kan slå fejlnummerende op.
eller du kan evt. checke logbogen, og slå fejlen/ nummeret op her.>>http://www.microsoft.com/technet/support/ee/search.aspx?DisplayName=Windows%20XP%20Professional&ProdName=Windows%20Operating%20System&MajorMinor=5.1&LCID=1033
gå i start/programmer/kontrolpanel/ydelse og vedligeholdse/admin/logbog.

hvis der viser sig samme fejl flere gange, kan det give et "clue" på hvad som er galt..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. september 2006 - 15:45 #2
Har du ikke fået rette svar, så spørg.
Ellers vær sød at lukke spm´let ved at gi´ point til rette person, har vedkomnet ikke lagt et svar, så be´ om et.
Smider et svar, kan du bruge min kommentar, så accepter ellers ikke..O)
Avatar billede no24 Nybegynder
01. september 2006 - 20:24 #3
Hej bartfreak - ved ikke hvad der var galt, men pc'en er faktisk til reperation lige nu, da problemet var så grelt tilsidst, at jeg valgte at formatere.
Da jeg skulle installere igen gik den "totalt i sort" hver gang jeg nåede til et bestemt punkt i installationen. weird... men tak for hjælpen - hilsen morten.