Avatar billede holger88 Nybegynder
25. april 2001 - 20:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

test

er der nogen som har et link til en side hvor man kan få testet sin hardware acleration med mere
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 20:53 #1
download et af de utallige der findes på internettet - en webside kan ikke gøre det ordentligt...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 20:54 #2
www.utilitygeek.com - der er masser...
Avatar billede holger88 Nybegynder
25. april 2001 - 20:55 #3
ok har du nogen links til et sted jeg kan downloade sådan et program
Avatar billede holger88 Nybegynder
25. april 2001 - 20:56 #4
ok tak jeg prøver den lige
Avatar billede holger88 Nybegynder
25. april 2001 - 20:58 #5
den side gav ikke meget hjælp den er lukket
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. april 2001 - 21:02 #6
Ikke lukket, hacket.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 21:23 #7
øv - jeg var ellers meget glad for den side... Jeg kender sq ikke andre- prøv at søge pu www.tucows.com - der er altid resultater.
Avatar billede holger88 Nybegynder
25. april 2001 - 21:27 #8
ok men det er hvist også kun midler tidigt at den er lukket efter hvad jeg kunne forstå af det der stod var det på grund af at der er nogen som har haft hacket sig ind og lavet lort i det
Avatar billede holger88 Nybegynder
25. april 2001 - 21:27 #9
ok men det er hvist også kun midler tidigt at den er lukket efter hvad jeg kunne forstå af det der stod var det på grund af at der er nogen som har haft hacket sig ind og lavet lort i det