Avatar billede mbm Nybegynder
04. januar 2006 - 14:12 Der er 2 kommentarer

Tilføje indhold til andres notes kalender

Situationen er den at vi har en række begivenheder som forskellige folk skal deltage i. Er det f.eks. muligt at sende en samlet mails med f.eks. en række links til disse begivenheder og folk så klikker på (og dermed tilføjer til deres kalender) dem som er relevante for dem?
De bruger alle Notes 6.5.2.
04. januar 2006 - 14:29 #1
Det letteste er at sende invitationer ud for hver begivenhed, og så sætte en gruppe ind i Frivilligt under Inviterede. Men så kommer det jo ikke i en samlet mail. Ellers må man kode nogle knapper i f.eks. LotusScript, der opretter kalenderaftaler for de begivenheder, som man vælger at deltage i. Det kan man godt gøre i en mail.
Avatar billede contretemps Nybegynder
04. januar 2006 - 14:53 #2
Det findes ikke nogle standard funktioner til det du forespørger.
Der er lavet nogle 3. parts produkter der kan noget af det du eftersøger.

Jeg har smugkikket på version 7.0 af Notes, og der er desværre heller ikke en løsning der.

Men det kan helt sikkert kodes via LotusScript.