Avatar billede brian_steel Nybegynder
04. januar 2006 - 14:08 Der er 1 kommentar

Windows XP mediacenter

Hey..

Er der nogen der kender noget til om Media centert kan styre en parabol modtager ??? kan man evt købe en medie center PC med indbygget parabol modtager ??
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
01. marts 2006 - 18:53 #1
Her er hvad den kan:

Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 lets you do everything other Windows XP PCs do—and a whole lot more. Browse the Web, play your favorite PC games, e-mail and instant message your friends, and install and use programs designed for Windows XP. Media Center also delivers a powerful yet familiar way to enjoy all of your digital entertainment—photos, music, TV, movies, home videos, radio, and a world of applications and services whether you're sitting in front of your Windows desktop or across the room with a remote control. Media Center is your all-in-one PC and home entertainment center.

Nej der er ikke indbygget parabolmodtager i :) selv om det ville være smart.