Avatar billede stefware Nybegynder
04. januar 2006 - 11:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cd med valg

Hej

Jeg har fået en opgave med at lave en cd-rom til intern brug, den skal indeholde nogle bevægelses øvelser som kan sammensættes til en "program" man kan printe ud og/eller gemme på maskinen og tage frem igen og ændre i. Man skal kunne indtaste data for personen, og ud fra om man sidder eller står, få nogle bestemte øvelser tilrådighed, som man kan vælge mellem. Man skal kunne vælge en eller flere øvelser som giver mulighed for andre øvelser.

Nå men spørgsmålet er hvad laver man sådan noget i, "programmet" for personen skal kunne gemmes og tages frem igen og ændres i.

/Stef
Avatar billede stefware Nybegynder
19. januar 2007 - 11:17 #1
No comments
Avatar billede stefware Nybegynder
19. januar 2007 - 11:17 #2
ok