Avatar billede cnx Nybegynder
25. april 2001 - 20:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mangler en tids tæller, count down ?

sådan at jeg kan få sådan en dims ind på min side, så den kan tælle ned til hvornår jeg går ud af skolen :) 23 maj må den godt tælle til (ca 652 timer)

/jonas
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 20:35 #1
Avatar billede cnx Nybegynder
25. april 2001 - 20:37 #2
UUUUHAAAA der kan jeg da meget *S*
hmm
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 20:45 #3
*DOH*
www.script.dk
*Slår mig med en kølle, for det tænder jeg på*... hov nå...
Avatar billede cnx Nybegynder
25. april 2001 - 20:49 #4
hehe jeg tænder også på at slå mig selv.. hehe :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. april 2001 - 20:49 #5
ka den her bruges?
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript/javascript04.html

pt tæller den op, det kommer an på hvad tidspunkt du koder ind i den.

mvh JakobA
Avatar billede cnx Nybegynder
25. april 2001 - 21:02 #6
pis.. Jakoca jeg fatter ikk helt din.. argh skod mig.. jeg er lidt meget newbie :) hmmmmm
Avatar billede oskar Nybegynder
25. april 2001 - 21:06 #7
Indsæt i BODY
<SCRIPT language=JavaScript1.1 type=text/javascript>
var nu = new Date();
var dagen =new Date(\"May 23, 2001\");
var forskel = dagen.getTime() - nu.getTime();
var antaldage = Math.floor(forskel/(1000*60*60*24)+1);
if(antaldage<0)
document.write(\"Så er ferien startet!!!\");
else if(antaldage == 1)
document.write(\"I morgen starter ferien\")
else if(antaldage<=4 && antaldage>0)
document.write(\"<FONT FACE=\'Comic Sans MS, Comic, Arial, Helvetica\' SIZE=\'3\' COLOR=\'#CC0033\'>Nu er der kun<B>\"+antaldage+\"</B>dage tilbage til skolen slutter</FONT>\")
else if(antaldage>4)
document.write(\"<CENTER><FONT FACE=\'Comic Sans MS, Comic, Arial, Helvetica\' SIZE=\'5\' COLOR=\'#CC0033\'>Der er <B>\"+ antaldage +\"</B> dage tilbage til skolen slutter</FONT></CENTER>\")
else
document.write(\"<CENTER><FONT FACE=\'Comic Sans MS, Comic, Arial, Helvetica\' SIZE=\'5\' COLOR=\'#CC0033\'>I dag er skolen slut,<BR>HURRA!!!</FONT></CENTER>\");
</SCRIPT>
Avatar billede cnx Nybegynder
25. april 2001 - 21:21 #8
takker den var sej den oskar