Avatar billede sixpencen Nybegynder
04. januar 2006 - 00:15 Der er 4 kommentarer

bredbånd i odense

Hmm lige snakket med kæresten om bredbånd i odense...
Han mener at ikk alle steder i odense man kan få bredbånd?
Kan det passe?
Jeg overvejer at flytte derover og vil gerne have noget ordenlig internet i stedet for deres kabel halløj de har, eller hvad det er...
Avatar billede dyrbye Praktikant
04. januar 2006 - 10:01 #1
Du kan helt sikkert få bredbånd i Odense.

Men afhængig af hvor i Odense er udbudet af udbydere stort eller lille.

Der er både med og uden kabel.

Nogen steder er der også clearwire.dk
Avatar billede lonepeter Novice
04. januar 2006 - 12:24 #2
Enig med dyrbye... - Vi har tidligere boet i Odense C, og der kunne vi ikke få CyberCity bredbånd fordi der ikke var ledigt kobber i området. Måske det er derfra at historien om at man ikke kan få bredbånd stammer fra. Men vi fik uden problemer bredbånd vi TDC og har også bredbånd vi TDC her hvor vi bor nu i Odense SØ
Avatar billede allanfo Praktikant
04. januar 2006 - 18:02 #3
Hvis i bor i et område, hvor Næsby Antenne Laug har kabler ude, så er de et rigtig godt selskab. Min søster har det, og det virker bare. Glentevejens Antennelaug (som jeg har) er dyrere, langsommere og med en tvivlsom bestyrelse (og mange nede-perioder).
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2006 - 08:04 #4
Husk dine åbne spørgsmål - bla. http://www.eksperten.dk/spm/673413