Avatar billede simonbrask Nybegynder
03. januar 2006 - 23:35 Der er 5 kommentarer

Kan jeg download et program så jeg får en anden stemme?

Hey..
Kan man ikke download et program sådan man får en anderledens stemme når man snakker i microfonen, synes jeg har hørt man kan få et så man kan snakke med alle mulige forskellige stemmer.

Venlig hilsen
Simon Brask
( Hvis du kender en side hvor jeg kan hente et komplet nyhedsbrev fra til en side må du gerne skrive den ! :) -- Tak )
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. januar 2006 - 00:01 #1
Der findes nok flere programmer der kan gøre det. Se fx http://www.graphics-tools.com/freeware/freeware.html
Avatar billede simonbrask Nybegynder
04. januar 2006 - 00:13 #2
Okay, tak .. Er der ikke et bedre :) ? Virker ret gammeldags det der.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. januar 2006 - 07:41 #3
Hos Audio4fun har de vist et ret godt program der kan findes her: http://www.audio4fun.com/voice.htm
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. januar 2006 - 11:59 #4
Noget du kan bruge eller skal du have flere muligheder?
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. november 2006 - 15:06 #5
Der sker vist ikke mere i denne tråd. Lukketid?