Avatar billede lzzz Nybegynder
03. januar 2006 - 22:52 Der er 3 kommentarer

Åbne ny side med en bestemt størrelse

Hey :)
Kan en del html og php... men der er en ting jeg ikke ved hvordan man gør :)
hvis vi siger jeg har min index.php med et link der åbner et nyt vindu... hvordan gør jeg så så den gør det vindu i en fast størrelse?
så den fx er 400x200px og man ikke kan ændre størrelsen på vinduet
Avatar billede roenving Novice
03. januar 2006 - 22:58 #1
f.eks.

<a href="denNyeSide.php" target="_blank" onclick="window.open(this.href,'newWin','width=400,height=200,status=no');return false;">Åbn ny side</a>
Avatar billede lzzz Nybegynder
07. januar 2006 - 17:06 #2
tak :)
så skal jeg bare bruge et svar ;)
Avatar billede roenving Novice
10. januar 2006 - 01:59 #3
Velbekomme '-)