Avatar billede michaelfugl Nybegynder
25. april 2001 - 20:07 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Pris på hjemmeside

Hvad er en hjemmeside værd hvis den har ca. 1000 unikke besøgende om dagen?

Angiv ca. pris/måned.
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. april 2001 - 20:11 #1
Var det muligt med lidt flere informationer.
- Hvad omhandler siden, porno/rejser
... har du et nyhedsbrev med XX tilmeldte?
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
25. april 2001 - 20:12 #2
Det er bare i teorien. Det drejer sig om et nyhedswebsite. Brugere i alderen 15-50 år.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 20:16 #3
hvordan har du så båret dig ad med at sprede dine brugere på så stort et område?
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
25. april 2001 - 20:18 #4
Det kunne meget vel være målgruppen for et nyhedssite efter min mening.

Avatar billede michaelfugl Nybegynder
25. april 2001 - 20:19 #5
... og i givet fald med f.eks 300 daglige nyhedsbrevsabonnenter.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 20:34 #6
Well hvis den har 1000 unike bewsægende om dagen, så er den helt sikkert meget værd!!!
Jeg ville umidlebart sige at den klart kunne ligge på de 100.000 og derover!!!
De afhænger jo så også af sidens indhold, osv osv osv!
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
25. april 2001 - 20:50 #7
Der mener du vel ikke månedlig indtjening???
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. april 2001 - 20:53 #8
tROR HAN TÆNKER PÅ SALGSPRIS.
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. april 2001 - 20:53 #9
Ups, capslock ;o)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 21:02 #10
Ja, salgspris hehe!
Månedlig indtjening...hmmmm
De kommer jo så igen an på hvordan det gribes an :o)
Avatar billede okay Nybegynder
25. april 2001 - 21:07 #11
snakker vi om nogen af de her adr. ??

http://www.frejafc.dk/
http://www.robinzon.dk/
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
25. april 2001 - 21:08 #12
Nope, Frejafc har jeg INTET(!) med at gøre og Robinzon.dk blev lukket ned i efteråret.

Avatar billede webson Nybegynder
25. april 2001 - 23:13 #13
hvis den er baseret på banner indtægter
skal du regne med at 5% klikker på banneren

såe ... ca. 1500,- om måneden vil jeg sige !

/ webson
Avatar billede krn Nybegynder
26. april 2001 - 20:28 #14
Hmmm...jeg ville nok sige 5000-6000, da 1000 besøgende er godt, kan man godt kræve lidt!
Avatar billede demaweb Nybegynder
28. april 2001 - 18:02 #15
Men det hele er jo lidt svært at sige, når vi ikke ved hvordan siden ser du! Kan du ikke give os en adresse til siden, så er det lidt nemmere at side noget om det?

Dette har ikke noget med dette spørgsmål at gøre, men hvor vil det være en god idé at sætte sin side til salg hvis man ønsker at sælge den? hva med www.qxl.dk, er det en god nok side, eller er det andre der er bedre til at sætte sin side tilsalg på?