Avatar billede nokiza Nybegynder
03. januar 2006 - 16:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hvordan brugerne på sin side, får mønter pr. Time

Hejsa, hvordan kan man gøre sådan at når folk har være online 1 time, altså når de har logget sig ind, hvordan kan man så gøre sådan at de får måske 10 mønter, eller 10 Dollars eller hvad man syntes, I timen ?
Så når de har været Online i 1 time, så har de fået 10 Dollars, og kan købe noget i shoppen. ???
Avatar billede nokiza Nybegynder
03. januar 2006 - 19:43 #1
I må meget gerne hjælpe ;D
Kunne skam godt bruge hjælpen,
Altså. Den begynder at tælle når du logger ind,
Fx du havde 10 timer og 38 min. Når du så logger ud.
Og logger ind næste gang. Har du måske 11 timer og 22 min.
Den skal så regne ud at du har nået et lige tal altså 11,
og sådan blir den ved, Så hver gang du har åbnet den hele time,
FÅr man 10 DOllars. Og lægger de dollars ind i Databasen,
og samtidig skal den registrere hvor længe personen har været på..
Så man på et tidspunkt kan lave en liste over hvem der har være mest på..
Avatar billede nokiza Nybegynder
04. januar 2006 - 14:49 #2
Nogle der vil hjælpe ?
Avatar billede nokiza Nybegynder
14. oktober 2007 - 21:47 #3
Lukket