Avatar billede brinker Nybegynder
03. januar 2006 - 00:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afspille .3dp filer på min computer.

Hej.

Er helt ny på det her bluetooth.
Nå... men på mit hukommelseskort¨på tlf. ligger der optagelser, som jeg godt vil have over på min computer og afspille, men filerne fra min tlf er i 3dp format, så de kan ikke afspilles på min comp.
Hvad gør jeg ????
Avatar billede hammerslag Nybegynder
03. januar 2006 - 00:55 #1
Vælg start - kør:
Skriv "Konverter mine optagelser til avi og det skal være LIGE NU!"
Så skulle Tom Hanks gerne dukke op og spørge hvilken kvalitet filerne skal være i! Jeg har bare valgt default og det ser fint ud!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
03. januar 2006 - 01:21 #2
hammerslag det er jeg vist ikke helt sikker på virker. Og der er ingen grund til at latterliggøre spørgeren.. :)

Se evt. http://exp.dk/spm/676363
Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. januar 2006 - 02:22 #3
QuickTime kan køre de fleste formater, så mon ikke den også kan køre 3dp?

Jeg har ikke selv tjekket, men der skulle være en chance :-)
Avatar billede jaw Nybegynder
03. januar 2006 - 03:07 #4
QuickTime kan !